Translate

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Starzy znajomi

Przeglądając stronę wydawnictwa natknęłam się na kilka znajomych tytułów. Przecież ja mam te książki! Znam je doskonale i kocham miłością wielką!
Okazuje się, że książeczki Usborne'a towarzyszą mi (i mojemu synkowi) od ponad pięciu lat! Część z nich mamy  w wersji oryginalnej, część w polskiej wersji językowej - publikacje wydawnictw Olesiejuk i Book House. Niektóre kupiłam na allegro zbierając książki do mojej biblioteki (której nigdy nie udało mi się otworzyć), część sprowadziłam przez amazon.co.uk, a niektóre kupiliśmy w czasie pobytu w Wielkiej Brytanii. Muszę przyznać, że  to odkrycie bardzo polepszylo mi humor. Książeczki mają piękna szatę graficzną, są wydane na papierze dobrej jakości, a dzieci (przynajmniej moje) je uwielbiają.
Może jednak czeka mnie kariera księgarza?
A tu nasze książeczki:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz