Translate

czwartek, 29 stycznia 2015

Podsumowanie - pierwsze 9 miesięcy






Być może ktoś z Was czytał moje pierwsze posty sprzed 9 miesięcy o początkach mojej współpracy z wydawnictwem. Towarzyszyły mi rozterki i obawy, naturalne uczucia przy zaangażowaniu finansowym w nieznana dziedzinę - nigdy przedtem nie byłam handlowcem.  Pracowałam w szkoleniach, pilotowałam wycieczki, opiekowałam się dziećmi i młodzieżą na żaglowcu, uczyłam języków, a własny sklep był zawsze ukrytym głęboko marzeniem...
No i doczekałam się. Pudła książek to od kilku miesięcy nieodłączny element krajobrazu w moim małym mieszkanku (44m, mąż, 2 dzieci, czarny kot).








 

Sprzedaje w większości przez internet, bo pewne okoliczności nie pozwalają mi na organizowanie kiermaszy. Nie jest lekko, ale przyznam szczerze, że praca jest fantastyczna. O tym marzyłam... Kiedy ludzie biorą książki do ręki i głaszczą piękna okładkę,... kiedy dzieci otwierają klapki i wydają głośne okrzyki zachwytu... kiedy rodzice cieszą się z niespodzianki, jaką sprawią swoim dzieciom podarowując im nową książkę - wtedy serce roscie. Wtedy marzę tylko o tym, żeby ściągnąć następne dziesiątki wspaniałych kolorowych pozycji, które uradują młodszych (i starszych) czytelników.
I kupuję następne... i następne... i następne... a poprzednie znikają w małych rączkach dzieci i przepastnych torbach rodziców, dziadków i opiekunów.

Nie ukrywam, że mąż się czasem wścieka na pudła z książkami. Moje własne dzieci wyciągają książki skuszone kolorowymi okładkami, czasem coś zniszczą, czasem zaanektuj
ą... Kotka na szczęście nie interesuje się już słowem drukowanym (w młodości uwielbiała leżeć na książkach i gazetach).  
Nie raz już myślałam, że kończę z tym, wyprzedaję wszystko po cenach zakupu i odzyskuję moje mieszkanie dla mojej rodziny. Czasem klienci opóźniają się z płatnościami (znacie to?), czasem osoby wyjątkowo utalentowane w sztuce targowania pozbawiają mnie zarobku, ale i tak warto. I ze względów finansowych, i z przyczyn emocjonalnych. Satysfakcja jest ogromna. A rynek nienasycony.

CDN - MOZECIE BYC PEWNI :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz